5_02
5_03
5_04
5_05
5_06
5_07
5_08
5_09
5_10
5_02
5_03
5_04
5_05
5_06
5_07
5_08
5_09
5_10

محبوب ترین نوشیدنی های دنیا

آب

پایه ی اکثر نوشیدنی ها و غذاهاس و همه از حیاتی بودنش خبر داریم و حین تشنگی بهترین گزینه برای انتخابه!

قهوه

قهــوه اولیــن بار تــوی اتیوپی کشـــف شد. ترکیبات این دانه های کوچک انرژی زا به مدل های مختلفی همچون اسپرسو، لاته، کاپوچینو، موکا و… قطعا جایگاه خاصی توی لیست داره.

چای

این نوشیدنی در ژاپن به عنوان یک آیین قدیمی نوشیده میشه، در انگلیس هم خیلی محبوبِ و همچنین نوشیدنی ثابت و مورد علاقه اکثر ایرانی هاست.

نوشابه

نوشابه کوکاکولا اختراع یک داروساز برای سردرد هست که تبدیل به یکی از محبوب ترین نوشیدنی های بدون الکل دنیا شده و برای امریکایی ها مثل یه رویا داخل یه بطری هست که با نوشیدنش مغز سرد میشه!

شیر

شیر که اولین غذای انسانِ، پایه ی همه ی لبنیات و یک غذای کاملِ و حاوی حدود 20 ماده ضروری برای بدن انسان هست.

آب پرتقال

این نوشیدنی جذاب و پرطرفدار یکی از غنی ترین منابع ویتامین ث است که برای سلامتی و ایمنی بدن ضروریه. خاصیت انتی اکسیدانی آب پرتقال هم پوست رو شاداب، زیبا و جوان نگه میداره.

هات چاکلت

فرقی نداره زمستونه یا تابستون! هات چاکلت یه نوشیدنی فوق العاده برای عاشقان شکلاته.بعضیا با شکلات تلخ دوسش دارن، بعضیام با یه عالمه شکر.

لیموناد

لیمو، آب و شکر، به نظر معمولی می رسه ولی این نوشیدنی طراوت بخش تابستونی قدمت زیادی داره. موهیتو هم زیرمجموعه همین نوشیدنیِ و در کشورهای مختلف نسخه های پرطرفداری داره.

انرژی زا

نوشابه های انرژی زا حاوی ترکیبات محرک مغز برای افزایش موقت هوشیاری هستن. در این نوشابه ها مقدار استانداردی کافئین به همراه عصاره های گیاهی، طعم دهنده ها و شیرین کننده ها و اسیدهای آمینه وجود داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *